1 | 22/04/2025 08:00 AM | 22/04/2025 08:00 AM | 14/05/2025 12:00 PM | T3/25/ENT/PPSP/68 | T3/25/ENT/PPSP/68 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION “PHACOEMULSIFICATION MACHINE WITH VITRECTOMY SYSTEM” TO SCHOOL OF MEDICAL SCIENCES, HEALTH CAMPUS, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN, KELANTAN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:
|
T3/25/ENT/PPSP/68
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION “PHACOEMULSIFICATION MACHINE WITH VITRECTOMY SYSTEM” TO SCHOOL OF MEDICAL SCIENCES, HEALTH CAMPUS, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN, KELANTAN
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 050101 ATAU 050102.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
14 Mei 2025 (Rabu), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
22 April 2025 hingga 5 Mei 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/ENT/PPSP/68) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Unit Perolehan & Aset , Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
| CIDB Tiada
MOF 050101, 050102, | Salinan Keras | |
2 | 22/04/2025 08:00 AM | 22/04/2025 12:00 PM | 14/05/2025 12:00 PM | T1/25/A5/USM-JPPF/69 | T1/25/A5/USM-JPPF/69 - MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG DAN KOMISYEN BAS 40 PENUMPANG BERHAWA DINGIN UNTUK UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS INDUK, PULAU PINANG.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/A5/USM-JPPF/69
|
:
|
MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG DAN KOMISYEN BAS 40 PENUMPANG BERHAWA DINGIN UNTUK UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS INDUK, PULAU PINANG.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 110199 - Pembuat (Kenderaan Bermotor & Tidak Bermotor) - Bas.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
14 Mei 2025 (Rabu), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
22 April 2025 hingga 6 Mei 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/A5/USM-JPPF/69) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
| CIDB Tiada
MOF 110199, | Salinan Keras | |
3 | 11/04/2025 12:00 PM | 11/04/2025 12:00 PM | 08/05/2025 12:00 PM | T1/25/P/PPUSMB/66 | T1/25/P/PPUSMB/66 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING HIGH DOSE RATE (HDR) BRACHYTHERAPY AFTERLOADER SYSTEM TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/P/PPUSMB/66
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING HIGH DOSE RATE (HDR) BRACHYTHERAPY AFTERLOADER SYSTEM TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 050101 ATAU 050102.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 Mei 2025 (Khamis), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
17 April 2025 hingga 29 April 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
17 April 2025 (Khamis), Jam 10.00 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.30 hingga 10.00 Pagi.
Bilik Perbincangan CT Simulasi, Unit Onkologi dan Radioterapi, Pusat Perubatan Universiti Sains Malaysia Bertam, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/P/PPUSMB/66) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
17-Apr-2025 10:00 AM |
TEMPAT |
BILIK PERBINCANGAN CT SIMULASI, UNIT ONKOLOGI DAN RADIOTERAPI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, 13200 KEPALA BATAS, PULAU PINANG. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK DAN MEMBAWA CAP SYARIKAT UNTUK SESI PENDAFTARAN.
|
| CIDB Tiada
MOF 050101, 050102, | Salinan Keras | |
4 | 11/04/2025 12:00 PM | 11/04/2025 12:00 PM | 08/05/2025 12:00 PM | T1/25/P/PPUSMB/67 | T1/25/P/PPUSMB/67 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING SUPERFICIAL RADIATIVE HYPERTHERMIA SYSTEM TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/P/PPUSMB/67
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING SUPERFICIAL RADIATIVE HYPERTHERMIA SYSTEM TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 050101 ATAU 050102.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 Mei 2025 (Khamis), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
17 April 2025 hingga 29 April 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
17 April 2025 (Khamis), Jam 10.00 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.30 hingga 10.00 Pagi.
Bilik Perbincangan CT Simulasi, Unit Onkologi dan Radioterapi, Pusat Perubatan Universiti Sains Malaysia Bertam, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/P/PPUSMB/67) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
17-Apr-2025 10:30 AM |
TEMPAT |
BILIK PERBINCANGAN CT SIMULASI, UNIT ONKOLOGI DAN RADIOTERAPI, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, 13200 KEPALA BATAS, PULAU PINANG. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK DAN MEMBAWA CAP SYARIKAT UNTUK SESI PENDAFTARAN.
|
| CIDB Tiada
MOF 050101, 050102, | Salinan Keras | |
5 | 11/04/2025 12:00 PM | 11/04/2025 12:00 PM | 13/05/2025 12:00 PM | T1/25/P/PPUSMB/64 | T1/25/P/PPUSMB/64 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING DENTAL WORKSTATION TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/P/PPUSMB/64
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING DENTAL WORKSTATION TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 050102.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
13 Mei 2025 (Selasa), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
21 April 2025 hingga 5 Mei 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
21 April 2025 (Isnin), Jam 9.30 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.15 hingga 9.30 Pagi.
Klinik Pergigian Pakar 2, Pusat Perubatan Universiti Sains Malaysia Bertam, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/P/PPUSMB/64) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
21-Apr-2025 10:00 AM |
TEMPAT |
KLINIK PERGIGIAN PAKAR 2, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, 13200 KEPALA BATAS, PULAU PINANG. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK DAN MEMBAWA CAP SYARIKAT UNTUK SESI PENDAFTARAN.
|
| CIDB Tiada
MOF 050102, | Salinan Keras | |
6 | 11/04/2025 08:00 AM | 11/04/2025 12:00 PM | 08/05/2025 12:00 PM | T1/25/P/PPUSMB/63 | T1/25/P/PPUSMB/63 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING ULTRASOUND WITH ECHOCARDIOGRAPHY SYSTEM TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/P/PPUSMB/63
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSIONING ULTRASOUND WITH ECHOCARDIOGRAPHY SYSTEM TO PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 050102.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 Mei 2025 (Khamis), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
17 April 2025 hingga 29 April 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
17 April 2025 (Khamis), Jam 3.00 Petang.
Masa Pendaftaran : Jam 2.30 hingga 3.00 Petang.
Ruang Pemerhatian Unit Imejan, Pusat Perubatan Universiti Sains Malaysia Bertam, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/P/PPUSMB/63) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
17-Apr-2025 14:30 PM |
TEMPAT |
RUANG PEMERHATIAN UNIT IMEJAN, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA BERTAM, 13200 KEPALA BATAS, PULAU PINANG. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK DAN MEMBAWA CAP SYARIKAT UNTUK SESI PENDAFTARAN.
|
| CIDB Tiada
MOF 050102, | Salinan Keras | |
7 | 09/04/2025 08:00 AM | 09/04/2025 08:00 AM | 08/05/2025 12:00 PM | T3/25/BM/HPUSM/61 | T3/25/BM/HPUSM/61 - TO SUPPLY CHEMICALS WITH ASSOCIATED EQUIPMENTS PLACEMENT AND INTERFACING FOR ROUTINE COAGULATION TESTS FOR THREE (3) YEARS TO HAEMATOLOGY LABORATORY, HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN KELANTAN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/BM/HPUSM/61
|
:
|
TO SUPPLY CHEMICALS WITH ASSOCIATED EQUIPMENTS PLACEMENT AND INTERFACING FOR ROUTINE COAGULATION TESTS FOR THREE (3) YEARS TO HAEMATOLOGY LABORATORY, HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN KELANTAN.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 222705 ATAU 221508 ATAU 060101.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 Mei 2025 (Khamis), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
17 April 2025 hingga 2 Mei 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat
|
:
|
17 April 2025 (Khamis), Jam 10.00 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.45 Pagi.
Bilik Mesyuarat Jabatan Hematologi, USM Kampus Kesihatan, 16150 Kota Bharu, Kelantan.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/BM/HPUSM/61) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Unit Perolehan & Aset , Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih.
* Pihak Universiti berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
17-Apr-2025 10:00 AM |
TEMPAT |
BILIK MESYUARAT JABATAN HEMATOLOGI, USM KAMPUS KESIHATAN, 16150 KOTA BHARU, KELANTAN. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK & MEMBAWA CAP SYARIKAT.
|
| CIDB Tiada
MOF 060101, 221508, 222705, | Salinan Keras | |
8 | 09/04/2025 08:00 AM | 09/04/2025 08:00 AM | 08/05/2025 12:00 PM | T3/25/BM/HPUSM/62 | T3/25/BM/HPUSM/62 - TO SUPPLY CHEMICALS WITH ASSOCIATED EQUIPMENTS PLACEMENT AND INTERFACING FOR ROUTINE HAEMATOLOGY TESTS FOR THREE (3) YEARS TO HAEMATOLOGY LABORATORY, HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN KELANTAN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/BM/HPUSM/62
|
:
|
TO SUPPLY CHEMICALS WITH ASSOCIATED EQUIPMENTS PLACEMENT AND INTERFACING FOR ROUTINE HAEMATOLOGY TESTS FOR THREE (3) YEARS TO HAEMATOLOGY LABORATORY, HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN KELANTAN.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan – Kod Bidang 222705 ATAU 221508 ATAU 060101.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 Mei 2025 (Khamis), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
17 April 2025 hingga 2 Mei 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat
|
:
|
17 April 2025 (Khamis), Jam 10.00 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.45 Pagi.
Bilik Mesyuarat Jabatan Hematologi, USM Kampus Kesihatan, 16150 Kota Bharu, Kelantan.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/BM/HPUSM/62) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Unit Perolehan & Aset , Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih.
* Pihak Universiti berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
17-Apr-2025 10:00 AM |
TEMPAT |
BILIK MESYUARAT JABATAN HEMATOLOGI, USM KAMPUS KESIHATAN, 16150 KOTA BHARU, KELANTAN. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK & MEMBAWA CAP SYARIKAT.
|
| CIDB Tiada
MOF 060101, 221508, 222705, | Salinan Keras | |