1 | 11/09/2025 08:00 AM | 11/09/2025 12:00 PM | 13/10/2025 12:00 PM | T3/25/RMK009/JPPF/85 | T3/25/RMK009/JPPF/85 - CADANGAN KERJA-KERJA PEMASANGAN SISTEM SPRINKLER JENIS GAS DI BANGUNAN PUSAT KAJIAN HAIWAN, KAMPUS KESIHATAN, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, 16150 KUBANG KERIAN, KELANTAN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dan memegang Sijil Pematuhan Cukai (Tax Compliance Certificate) – Berstatus : PATUH yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/RMK009/JPPF/85
|
:
|
CADANGAN KERJA-KERJA PEMASANGAN SISTEM SPRINKLER JENIS GAS DI BANGUNAN PUSAT KAJIAN HAIWAN, KAMPUS KESIHATAN, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, 16150 KUBANG KERIAN, KELANTAN.
|
Kelayakan
|
:
|
Gred G4, Kategori ME, Pengkhususan M02.
|
Tarikh & Tempat Taklimat
|
:
|
21 September 2025 (Ahad), Jam 10.30 Pagi.
|
|
:
|
Masa Pendaftaran : 10.00 sehingga 10.30 Pagi.
|
|
:
|
Bilik Mesyuarat Pusat Kajian Haiwan, Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan.
|
Syarat Taklimat & Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
13 Oktober 2025 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
21 September 2025 hingga 6 Oktober 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/RMK009/JPPF/85) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan salinan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan & Pengurusan Kontrak, Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
21-Sep-2025 11:00 AM |
TEMPAT |
BILIK MESYUARAT PUSAT KAJIAN HAIWAN, KAMPUS KESIHATAN, UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KUBANG KERIAN, KELANTAN. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI SESI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK, MENURUNKAN CAP SYARIKAT, DAN MENANDATANGANI BORANG KEHADIRAN TAKLIMAT. DOKUMEN HANYA DIJUAL KEPADA PETENDER YANG TELAH MENGHADIRI SESI TAKLIMAT SAHAJA.
|
| CIDB G4-ME-M02,
MOF Tiada | | | |
2 | 04/09/2025 08:00 AM | 04/09/2025 12:00 PM | 06/10/2025 12:00 PM | T3/25/BMK001/HPUSM/83 | T3/25/BMK001/HPUSM/83 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "DIGITAL RADIOGRAPHY (DR) SYSTEM" TO HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, KELANTAN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/BMK001/HPUSM/83
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "DIGITAL RADIOGRAPHY (DR) SYSTEM" TO HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, KELANTAN.
|
Kelayakan
|
:
|
i)
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 050101.
|
ii)
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)] – Berstatus : PATUH.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
6 Oktober 2025 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
9 September 2025 hingga 24 September 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
9 September 2025 (Selasa), Jam 10.00 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.30 sehingga 10.00 Pagi.
Bilik Konferen Jabatan Radiologi, Hospital Pakar Universiti Sains Malaysia, Kampus Kesihatan, Kubang Kerian, 16150 Kota Bharu, Kelantan.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/BMK001/HPUSM/83) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan & Pengurusan Kontrak, Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
09-Sep-2025 09:30 AM |
TEMPAT |
BILIK KONFEREN JABATAN RADIOLOGI, HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, 16150 KOTA BHARU, KELANTAN. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI SESI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK, MENURUNKAN CAP SYARIKAT DAN MENANDATANGANI BORANG KEHADIRAN TAKLIMAT. DOKUMEN HANYA DIJUAL KEPADA PETENDER YANG TELAH MENGHADIRI SESI TAKLIMAT.
|
| CIDB Tiada
MOF 050101, | | | |
3 | 27/08/2025 08:00 AM | 27/08/2025 12:00 PM | 22/09/2025 12:00 PM | T3/25/BMH002/HPUSM/84 | T3/25/BMH002/HPUSM/84 - TO SUPPLY AND DELIVER “CONTRAST MEDIUM” FOR 3 YEARS TO HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, KELANTAN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/BMH002/HPUSM/84
|
:
|
TO SUPPLY AND DELIVER “CONTRAST MEDIUM” FOR 3 YEARS TO HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, KELANTAN.
|
Kelayakan
|
:
|
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 050201 ATAU 050202 ATAU 050203.
|
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)] – Berstatus : Patuh.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
22 September 2025 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
27 Ogos 2025 hingga 12 September 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/BMH002/HPUSM/84) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan & Pengurusan Kontrak, Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
| CIDB Tiada
MOF 050201, 050202, 050203, | | | |
4 | 18/08/2025 08:00 AM | 18/08/2025 12:00 PM | 09/09/2025 12:00 PM | T3/25/BMH002/HPUSM-PPUSMB/82 | T3/25/BMH002/HPUSM-PPUSMB/82 - TO SUPPLY AND DELIVER “DIAGNOSTIC & THERAPEUTIC RADIOACTIVE SOURCE” FOR TWO YEARS TO HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA (HPUSM) KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, KELANTAN & PUSAT PERUBATAN USM BERTAM (PPUSMB), UNIVERSIT
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/BMH002/HPUSM-PPUSMB/82
|
:
|
TO SUPPLY AND DELIVER “DIAGNOSTIC & THERAPEUTIC RADIOACTIVE SOURCE” FOR TWO YEARS TO HOSPITAL PAKAR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA (HPUSM) KAMPUS KESIHATAN, KUBANG KERIAN, KELANTAN & PUSAT PERUBATAN USM BERTAM (PPUSMB), UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, BERTAM, KEPALA BATAS, PULAU PINANG.
|
Kelayakan
|
:
|
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 050201 ATAU 050202 ATAU 050301 ATAU 050102.
|
|
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)]
|
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
9 September 2025 (Selasa), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
18 Ogos 2025 hingga 2 September 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/BMH002/HPUSM-PPUSMB/82) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Unit Perolehan & Aset , Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
| CIDB Tiada
MOF 050102, 050201, 050202, 050301, | | | |
5 | 11/08/2025 08:00 AM | 11/08/2025 12:00 PM | 08/09/2025 12:00 PM | T1/25/BMAI01/PTD/79 | T1/25/BMAI01/PTD/79 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "GPU SERVER FOR AI/ML RESEARCH" TO PUSAT TRANSFORMASI DIGITAL IN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/BMAI01/PTD/79
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "GPU SERVER FOR AI/ML RESEARCH" TO PUSAT TRANSFORMASI DIGITAL IN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA.
|
Kelayakan
|
:
|
i)
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 210102 DAN 210103.
|
ii)
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)]
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 September 2025 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
15 Ogos 2025 hingga 28 Ogos 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
15 Ogos 2025 (Jumaat), Jam 10.00 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.30 sehingga 10.00 Pagi.
Bilik Seminar Rafflesia, Pusat Transformasi Digital, Aras 2, Kompleks Eureka, Universiti Sains Malaysia, 11800 Minden, Pulau Pinang.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/BMAI01/PTD/79) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
15-Aug-2025 09:30 AM |
TEMPAT |
BILIK SEMINAR RAFFLESIA, PUSAT TRANSFORMASI DIGITAL, ARAS 2, KOMPLEKS EUREKA, USM, 11800 MINDEN, PULAU PINANG. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI SESI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK, MENURUNKAN CAP SYARIKAT DAN MENANDATANGANI BORANG KEHADIRAN TAKLIMAT.
|
| CIDB Tiada
MOF 210102, 210103, | | | |
6 | 11/08/2025 08:00 AM | 11/08/2025 12:00 PM | 08/09/2025 12:00 PM | T1/25/RMK012/PTD/81 | T1/25/RMK012/PTD/81 - NOMINATED SUB-CONTRACT : TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "INTEGRATED MODULAR DATA CENTER AND RELATED COMPONENTS" AT USM DATA CENTER FOR "CADANGAN MENAIKTARAF BILIK SERVER KEPADA PUSAT DATA", PUSAT PENGETAHUAN, KOMUNIKASI &
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T1/25/RMK012/PTD/81
|
:
|
NOMINATED SUB-CONTRACT : TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "INTEGRATED MODULAR DATA CENTER AND RELATED COMPONENTS" AT USM DATA CENTER FOR "CADANGAN MENAIKTARAF BILIK SERVER KEPADA PUSAT DATA", PUSAT PENGETAHUAN, KOMUNIKASI & TEKNOLOGI (D18), UNIVERSITI SAINS MALAYSIA.
|
Kelayakan
|
:
|
i)
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 210102 DAN 210105.
|
ii)
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)]
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
8 September 2025 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
15 Ogos 2025 hingga 28 Ogos 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Tarikh & Tempat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
15 Ogos 2025 (Jumaat), Jam 10.30 Pagi.
Masa Pendaftaran : Jam 9.30 sehingga 10.30 Pagi.
Bilik Seminar Rafflesia, Pusat Transformasi Digital, Aras 2, Kompleks Eureka, Universiti Sains Malaysia, 11800 Minden, Pulau Pinang.
|
Syarat Taklimat / Lawatan Tapak
|
:
|
i)
|
Petender DIWAJIBKAN menghadiri taklimat / lawatan tapak dan membawa cap syarikat untuk sesi pendaftaran. Dokumen hanya dijual kepada petender yang telah menghadiri taklimat / lawatan tapak, menurunkan cap syarikat & menandatangani borang kehadiran taklimat / lawatan tapak.
|
|
|
ii)
|
Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat / lawatan tapak tender.
|
|
|
iii)
|
Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
|
|
|
iv)
|
Wakil Syarikat (Penama) yang hadir wajib mengemukakan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan serta masih sah tempoh lakunya.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/RMK012/PTD/81) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
LAWATAN TAPAK
TARIKH/MASA |
15-Aug-2025 09:30 AM |
TEMPAT |
BILIK SEMINAR RAFFLESIA, PUSAT TRANSFORMASI DIGITAL, ARAS 2, KOMPLEKS EUREKA, USM, 11800 MINDEN, PULAU PINANG. |
PERINGATAN |
PETENDER DIWAJIBKAN MENGHADIRI SESI TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK, MENURUNKAN CAP SYARIKAT DAN MENANDATANGANI BORANG KEHADIRAN TAKLIMAT.
|
| CIDB Tiada
MOF 210102, 210105, | | | |
7 | 12/08/2025 08:00 AM | 12/08/2025 12:00 PM | 03/09/2025 12:00 PM | T1/25/BMAI01/PCEDEC/78 | T1/25/BMAI01/PCEDEC/78 - TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "DUAL SOCKET RACK SERVER" IN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
|
KENYATAAN TAWARAN
|
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
|
T1/25/BMAI01/PCEDEC/78
|
:
|
TO SUPPLY, DELIVER, INSTALL AND COMMISSION "DUAL SOCKET RACK SERVER" IN UNIVERSITI SAINS MALAYSIA.
|
|
Kelayakan
|
:
|
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 210101 ATAU 210102 ATAU 210103.
|
|
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)]
|
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
3 September 2025 (Rabu), Jam 12.00 Tengah hari.
|
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
12 Ogos 2025 hingga 25 Ogos 2025.
|
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/BMAI01/PCEDEC/78) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
|
| CIDB Tiada
MOF 210101, 210102, 210103, | | | |
8 | 11/08/2025 08:00 AM | 11/08/2025 12:00 PM | 02/09/2025 12:00 PM | T1/25/AKM001/PTD/80 | T1/25/AKM001/PTD/80 - TO RENEW FORTIGATE AND FORTIANALYZER SOFTWARE SUBSCRIPTION AND HARDWARE WARRANTY FOR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, PULAU PINANG.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
|
KENYATAAN TAWARAN
|
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
|
T1/25/AKM001/PTD/80
|
:
|
TO RENEW FORTIGATE AND FORTIANALYZER SOFTWARE SUBSCRIPTION AND HARDWARE WARRANTY FOR UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, PULAU PINANG.
|
|
Kelayakan
|
:
|
|
Berdaftar dengan MOF – Kod Bidang 210107.
|
|
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)]
|
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
2 September 2025 (Selasa), Jam 12.00 Tengah hari.
|
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
11 Ogos 2025 hingga 24 Ogos 2025.
|
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/AKM001/PTD/80) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
|
| CIDB Tiada
MOF 210107, | | | |
9 | 05/08/2025 08:00 AM | 05/08/2025 12:00 PM | 25/08/2025 12:00 PM | T1/25/BMK001/JPPF/77 | T1/25/BMK001/JPPF/77 - MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG DAN KOMISYEN BAS 40 PENUMPANG BERHAWA DINGIN UNTUK UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS INDUK, PULAU PINANG - FASA 2.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
|
KENYATAAN TAWARAN
|
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
|
T1/25/BMK001/JPPF/77
|
:
|
MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG DAN KOMISYEN BAS 40 PENUMPANG BERHAWA DINGIN UNTUK UNIVERSITI SAINS MALAYSIA, KAMPUS INDUK, PULAU PINANG - FASA 2.
|
|
Kelayakan
|
:
|
|
Berdaftar dengan MOF: 110199 (Pembuat – Kenderaan Bermotor dan Tidak Bermotor).
|
|
|
Mempunyai Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)]
|
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
25 Ogos 2025 (Isnin), Jam 12.00 Tengah hari.
|
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
5 Ogos 2025 hingga 18 Ogos 2025.
|
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T1/25/BMK001/JPPF/77) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
|
|
iii)
|
Sijil Pematuhan Cukai [Tax Compliance Certificate (TCC)].
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Seksyen Perolehan, Jabatan Bendahari, Bangunan C04, Universiti Sains Malaysia, 11800 USM, Pulau Pinang.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
|
| CIDB Tiada
MOF 110199, | | | |
10 | 25/07/2025 08:00 AM | 25/07/2025 12:00 PM | 14/08/2025 12:00 PM | T3/25/BM/USM/76 | T3/25/BM/USM/76 - MEMBEKAL DAN MENGHANTAR UBAT-UBATAN KE UNIVERSITI SAINS MALAYSIA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN.
UNIVERSITI SAINS MALAYSIA
|
KENYATAAN TAWARAN
|
Tawaran tender terbuka adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam kod bidang berkaitan dan yang masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini untuk tender berikut:-
|
T3/25/BM/USM/76
|
:
|
MEMBEKAL DAN MENGHANTAR UBAT-UBATAN KE UNIVERSITI SAINS MALAYSIA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN.
|
Kelayakan
|
:
|
Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan –
Kod Bidang 050201 ATAU 050202 ATAU 050203 ATAU 060101.
|
Tarikh Tutup Tender
|
:
|
14 Ogos 2025 (Khamis), Jam 12.00 Tengah hari.
|
Tarikh Dokumen Dijual
|
:
|
25 Julai 2025 hingga 8 Ogos 2025.
|
Harga Dokumen
|
:
|
RM100.00 (Senaskah) dalam bentuk softcopy boleh dibayar melalui akses kepada laman web e-payment (https://epayment.usm.my/) dengan klik kepada perkhidmatan jualan borang tender.
|
Syarat Permohonan Dokumen Softcopy
|
:
|
Dokumen Tender (softcopy) boleh didapati melalui permohonan di (https://usmprism.usm.my/sedt/?td=T3/25/BM/USM/76) dengan wajib melengkapkan maklumat syarikat dan mengemukakan secara atas talian dokumen seperti berikut:
|
|
|
i)
|
Resit / Bukti Pembayaran melalui sistem e-payment yang telah dibuat. (Sebarang tuntutan semula bagi pembelian dokumen tidak akan dikembalikan).
|
|
|
ii)
|
Sijil Pendaftaran Kod Bidang Kementerian Kewangan.
|
Syarat Penghantaran Dokumen
|
:
|
i)
|
Penghantaran Dokumen Tawaran Tender dalam bentuk hardcopy & softcopy (pendrive) yang lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan ditulis di sebelah atas kiri sampul Nombor, Nama Tender dan dimasukkan sendiri ke dalam peti tawaran di Unit Perolehan & Aset , Jabatan Bendahari, Kompleks Pentadbiran Kampus Kesihatan, Universiti Sains Malaysia, 16150 Kubang Kerian, Kelantan.
|
|
|
ii)
|
Penghantaran melalui perkhidmatan Pos adalah tidak digalakkan. Sekiranya petender memilih menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/kurier, petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba dan dimasukkan ke dalam peti tender pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada tarikh tutup tender selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan.
|
Petender yang tidak mendapat sebarang maklum balas atau jawapan selepas empat (4) bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya.
|
* Pihak Universiti berhak mengadakan rundingan dengan kesemua atau mana-mana petender yang dipilih dan berhak menerima kesemua atau sebahagian dari tawaran tender tersebut dan tidak terikat untuk menerima tender yang terendah atau mana-mana tender.
|
| CIDB Tiada
MOF 050201, 050202, 050203, 060101, | | | |